Meer on- en offline traffic met omnichannel media
Vanuit een evenwichtige omnichannel mediamix bepalen wij de meest effectieve inzet van online marketing, met social media, SEA, (lokale) display banners en e-mail marketing.
Bent u voorbereid op 10% omzetverlies door halvering van het aantal huis-aan-huis folders?
De gemeente Amsterdam gaat de verspreiding van ongeadresseerd drukwerk beperken. Folders worden alleen nog bezorgd als de brievenbus voorzien is van een JA|JA sticker. Het bereik van huis-aan-huis folders halveert daardoor van 67% naar 33%*. Een groot aantal steden zal het voorbeeld van Amsterdam volgen.
*NOM folder monitor 2016
De Raad Nederlandse Detailhandel (RND) heeft berekend dat het de winkeliers in Amsterdam gemiddeld 10% omzet gaat kosten.
TrafficBooster ondersteunt A-merken en retailers bij het verhogen van on- and offline traffic. Wij bieden een omnichannel mediamix van display advertising, retargeting, adwords en social media die perfect aansluit op uw offline communicatie instrumenten. Door analyse van klantdata bepalen wij de campagnedoelgroep en bereiken die tegen minimale kosten met de hoogste conversie, zie onze aanpak.
Een voorbeeld een succesvolle trafficactie is de spaaractie “2e diner gratis” voor Albert Heijn en Iens. Deze combinatie levert een maximaal bereik via Nederlands grootste kruidenier en toegang tot de nummer één reserveringssite van restaurants.