Strategie
RetailBooster biedt professionele ondersteuning in de vorm van advies en strategie, bijvoorbeeld:
• het ontwikkelen van omnichannel retailconcepten;
• het herpositioneren van bestaande retailformules;
• het op elkaar afstemmen van de on- en off-line saleskanalen;
• programma- en projectmanagement;
• change management op het vlak van retailmarketing;
• omnichannel media.
Uitvoering
Daarnaast zorgen wij voor de uitvoering van de strategie. Bij het ontwikkelen en herpositioneren van retailconcepten hanteren wij onderstaand stappenplan.
Het team dat daarvoor verantwoordelijk is wordt tijdens het gehele traject vakkundig aangestuurd.
Zoveel mogelijk met interne resources en waar nodig met externe expertise.
Op die manier garanderen we een succesvolle implementatie van het overeengekomen plan van aanpak.
Verbinden
De ontwikkeling en (her)positionering van retailconcepten is gebaseerd op het bewezen succes van onderstaand model.
Het laat zien welke aspecten betrokken worden bij de conceptontwikkeling en in welke verbinding deze tot elkaar staan.